Zakupy ze stylistką dla mężczyzn - nowy trend?

11 stycznia 2019, 13:54

Zapraszamy do przeczytania rozmowy z Katarzyną Sekścińską - osobistą stylistką i doradcą wizerunkowym.
Zakupy ze stylistką dla mężczyzn - nowy trend?

WG: Jeżeli mogłabyś w skrócie przedstawić naszym czytelnikom co kryje się pod pojęciem Personal Shopping, to jakich słów kluczowych byś użyła? I wyjaśnij proszę, dlaczego akurat takich?

KS: Personal Shopping to w dużym skrócie zakupy z osobistym stylistą. Bardzo często same zakupy poprzedza analiza garderoby i konsultacje, wówczas pod pojęciem Personal Shoppingu kryje się długofalowa metamorfoza wizerunku, często zwieńczona profesjonalną sesją zdjęciową. Myślę, że słowo wizerunek jest tu kluczowe bo finalnie pracuję nad tym, żeby był on spójny nie tylko z charakterem czy estetyką moich klientów, ale również z ich celami zawodowymi.

WG: Czy zakupy ze stylistką to w Polsce jeszcze swego rodzaju novum czy już dobrze rozwinięty przemysł?

KS: Z mojej perspektywy ostatnie kilka lat było przełomowe. Nie potrafię powiedzieć, ile osób wciąż nie wie czym zajmuje sie osobisty stylista ale dobrze pamiętam czas kiedy sama zakupy z klientami traktowałam jedynie jako dodatkowe zajęcie. Trudno mi było wówczas wyobrazić sobie, że można je w Polce uznać za pełnoetatową pracę. Dzisiaj usługi osobistych stylistów może nie są jeszcze tak popularne jak np. korzystanie z pomocy trenera czy dietetyka, ale zdecydowanie zyskały na popularności.

WG: Dla kogo skierowana jest oferta personal shoppingu? Kim są Twoi Klienci? Czy są to wyłącznie majętni biznesmeni czy także przeciętny Kowalski?

KS: Moje usługi skierowane są niemal dla każdego. Dla osoby która dopiero szuka swojego stylu oraz dla takiej która poprzez ubranie chce np. wzmocnić swoją pozycję biznesową. Moi klienci to ostatnio głównie mężczyźni, co nie ukrywam jest dla mnie miłym zaskoczeniem. Są wśród nich m.in. młodzi programiści, właściciele mniejszych i większych biznesów oraz mężowie moich stałych klientek.

WG: Pewnie spotykasz się z komentarzami w sieci i mediach, po co w ogóle komuś zakupy ze stylistą, przecież to proste i intuicyjne, pójść do sklepu, wybrać rzecz i ją kupić. Jak odpowiesz na taki komentarz?

KS: Na podobnej zasadzie można się zastanawiać, jaki sens ma korzystanie z usług osobistego trenera, barbera czy dietetyka. Oczywiście są osoby dla których zakupy i planowanie garderoby jest przyjemnością i rzeczywiście jest intuicyjne, wręcz oczywiste - jednak nawet takie osoby korzystają z moich uslug, bo najzwyczajniej brakuje im czasu. Są też klienci, którzy ten czas mają, ale nie wiedzą, gdzie i co warto kupować, żeby wyglądać profesjonalnie i atrakcyjnie. Wiele osób pomimo szafy pełnej ubrań i drogich dodatków nie wie, jak zestawiać ze sobą poszczególne elementy garderoby. Czują, że na spotkaniach biznesowych ich wizerunek zamiast działać na ich korzyść, odbiera im pewność siebie. I często właśnie wtedy kontaktują się ze mną …


Specjalnie dla naszych Czytelników:


  • odbierz 20% zniżki na zakupy ze stylistką we Wrocławiu lub online na hasło WGARNITURACH do 31 stycznia 2019 - //make-me.pl/
  • lub zniżkę 200 zł na sesję wizerunkową



WG: Przedstaw proszę krótko największe zalety płynące dla osoby, która korzysta z Twoich usług?

KS: Przede wszystkim zmianę w podejściu do zakupów, postrzegania siebie i swojej sylwetki. Szczególnie w przypadku kobiet, bardzo często podczas spotkania walczę z irracjonalnymi kompleksami i przekonaniami wobec tego, co według siebie czy ‘’troskliwej’’ rodziny powinny zakrywać. W przypadku mężczyzn jedną z kluczowych zalet jest oszczędność czasu i pieniędzy. Moi klienci zyskują również zdecydowanie więcej pewności siebie i przyjemność z patrzenia na siebie w lustrze. Dla wielu z nich współpraca ze mną daje początek eksperymentom z modą i wychodzeniu poza strefę komfortu. To ostatnie widzę najczęściej podczas sesji zdjęciowych.

WG: Gdzie należy się zgłosić chcąc skorzystać z oferowanych przez Twoją firmę usług?

KS: Klienci kontaktują się ze mną mailowo, telefonicznie lub zamawiając konkretną usługę przez moją stronę www.make-me.pl


Katarzyna Sekścińska - osobista stylistka i doradca wizerunkowy.

Właścicielka firmy make me., gdzie łączy usługi profesjonalnego personal shoppera i stylisty z ofertą z zakresu personal brandingu. Hołduje zasadzie less is more, czyli prostym rozwiązaniom w budowaniu garderoby i etycznemu podejściu do mody. Dba o wizerunek artystów, osób publicznych i klientów indywidualnych.


wgarniturach

Autor artykułuRedakcja portalu11 stycznia 2019, 13:54

Redakcja portalu

Daniel Gatner

Kamila Sowa

Monika Nowotarska