Robert Lewandowski jest nie tylko jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Sprawdza się także jako przedsiębiorca, który doskonale wie jak zarządzać swoim kapitałem.
Angielski w Marketingu Promocji i Reklamie - recenzja redakcji wgarniturach.pl
23 sierpnia 2019, 02:44
Niezwykle praktyczna i pomocna. Podzielona na 14 rozdziałów poświęconych osobnym zagadnieniom z ogólnie pojętego świata marketingu i promocji. Uważam, że dla osób na co dzień zajmujących się tego rodzaju zagadnieniami jest to pozycja obowiązkowa, a dla każdego zainteresowanego tematyką – świetne uzupełnienie wiedzy.
Język angielski w pewnym sensie naturalnie stał się globalnym językiem komunikacji w marketingu zatem jego utrwalanie w przyjazny, skondensowany sposób musi przynieść dobry efekt.
Każdy z rozdziałów w książce składa się z 2 części – Manage i Create, gdzie ta pierwsze ma na celu pogłębienie naszej wiedzy z zakresu słownictwa, wypowiedzi, rozumienia tekstu oraz umiejętności wyjaśnienia w języku angielskim poszczególnych zagadnień - marketing quiz, natomiast druga część poświęcona jest kreatywnej stronie naszych umiejętności językowych gdzie poprzez Case study musimy dzięki przedstawionym wskazówkom znaleźć rozwiązanie danego zagadnienia z dziedziny marketingu, a pomocą służyć będzie mini słownik najważniejszych słów i zwrotów wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Po zakończeniu pięciu rozdziałów znajduje się podsumowanie każdego z nich.
Kilka słów o autorkach
Marlena Dietrich jest nauczycielem akademickim, metodykiem i wieloletnim lektorem języka biznesowego. W swojej 20- letniej pracy motywuje, uczy i wspiera tych, dla których nauka języka angielskiego jest narzędziem do rozwijania kariery zawodowej
Alicja Fandrejewska jest doktorem nauk humanistycznych, filologiem, doświadczonym wykładowcą akademickim, tłumaczem tekstów specjalistycznych i artykułów naukowych z dziedziny zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów oraz IT.
O czym jest książka?
Recenzowana lektura to z pewnością nie nudny podręcznik szkolny, a praktyczna pomoc dla osób, które w swobodny sposób chciałyby posługiwać się w pracy i na co dzień językiem angielskim ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu marketingu, zarządzani i promocji.
Istotną wartością książki jest fakt osadzenia jej w realiach środowiska marketingu, gdzie poruszane są charakterystyczne dla niego, dobrze znane jego uczestnikom, zagadnienia z zakresu:
- Współczesnego oraz historii marketingu;
- Badań marketingowych;
- Problematyki wizerunku oraz społeczności marki;
- Marketingu tworzonego przez tzw. Infuencerów;
- Odpowiedzialności biznesowej;
- Public relations;
- Marketingu politycznego;
- Konsumpcjonizmu;
- Etyki w marketingu.
Uważam, że dobrym podsumowaniem i najlepszą zachętą do zapoznania się z zawartością książki są słowa samych autorek: „Podróż, którą rozpoczniesz z tą książką, przybliży Ci historię marketingu, inspirujące kampanie oraz ułatwi zrozumienie kierunków dalszego rozwoju branży. Czas spędzony na czytaniu, uczeniu się i kreatywnym działaniu będzie wyzwaniem, ale wiemy, że wyzwania wyzwalają to, co w nas najlepsze, a jeśli im sprostamy, czekają nas wyjątkowe nagrody.”
Książka obudzi w czytelniku skrywane pokłady kreatywności, bo to przecież na niej opiera się cały marketing.
Zdaniem redakcji wgarniturach.pl…
Naszym zdaniem, książka Malwiny Dietrich i Alicji Fandrejewskiej to praktyczne, mądre i potrzebne uzupełnienie studium wiedzy marketingowej opracowane w języku angielskim. Z pewnością jej uważne przestudiowanie pozwoli nam być lepszymi szefami działów marketingu i promocji, ich pracownikami bądź przedsiębiorcami. Dodatkowo zyskamy łatwość i płynność w posługiwaniu się naturalnymi i specyficznymi dla świata marketingu pojęciami w języku angielskim, a także i znajomość tego języka zostanie dzięki temu pogłębiona bądź odświeżona.